20 Mayıs 2015 Çarşamba

Funda Arar - Hoşgeldin

HoşgeldinAdam, kıza, ben sana layık değilim, sen daha iyilerine layıksın, dedi! Kız ağladı ağlayacak, konuşmanın gidişinden, kaçınılmaz ayrılığın geleceğini biliyordu… Sonsuz mutluluğa, bu kadar yakın hissedip, büyülü hayaller kurarken, oysa ki ‘’Hayatın kendi hesabı varmış, Boşuna hesaplar yaptık. Kalbim aşk denizlerinde batmış, Şimdi elde var yalnızlık.’’ diyordu yürekten gelen ses. Yutkundu bir kaç defa, inat etti, gözünden akacak o acı dolu yaşı, zorda olsa tuttu. Güzel hayaller kurmak yetmezdi biliyordu, o yüzden yazıyordu durmadan, içinden gelen sözleri, satır satır, hemde hüzüne hiç bulaşmadan. Hep hayalini kurduğu, evlerinin her odasında, çerçeveler içinde asılı olacak, güzel şiirler yazıyordu, en sonuncusunu yeni yazmıştı, sıcaktı daha, okumak için aşkına, elinde sıkıca tutuyordu… ‘’Hasretim ben sana, deli gibi hasretim, El ele, yan yana öperken hasretim, Yokluğun bir tek an bile çekilmiyor’’ diyecekti ki, avuçlarında kül oldu herşey. Hiçbir şey demeden kalktı yerinden, ilk kez buluştukları yerde, son kez buluşmuşlardı, ilkler yine yenik düşmüştü sonlara. Tek tek duvara fırlattı, çerçeveleri eve vardığında, dağıldı tüm aşk sözcükleri etrafa, tuttuğu o göz yaşı, sel olmuştu bile. ‘’Derler ya göçe, en çok şehir ağlar diye, Gözlerin kalmalı benimle yağar diye’’ yazdı kağıda, ayrılığın ilk meyvesi ellerindeydi, sağlam kalan bir çerçeveye koydu ve duvara astı. Sonra arkası geldi peş peşe ‘’Ah yararsızım, ayarsızım, Çok özledim çok yalnızım, Çaresizim yediverenim gidiverenim ansızın’’ acılar yazdıkça olgunlaşıyor, olgunlaştıkça hafifliyordu sanki, dost seslerini duymaya başlamıştı. ‘’Güzelsin, hoşsun etrafında sana bakan gözleri farket çık artık Girdabından’’ diyenlere ‘’Göndersem gitmez anılar, Hepsi yatılı misafir, Bir şarkı bir şiir, Herhangi bir şehirde, Yakalanırım ona’’ diyordu. Yazmaya devam ediyordu, acısının üstüne gidercesine ‘’Kendini hiç yorma gönlüm alış buna, Dinle iç sesini duy yeter. Kimse sende umduğunu bulmadı, Ne yaptıysam olmadı. Hayatın mı bu öfke, Yaşamadıkların mı, Her gün gibi bugün de, Çek acını nazikçe’’ İç sesini dinleyip acısını çekerken nazikçe, birden onunla, ilk kez Göz göze geldiğinde, içinde ki tutsak kuşlar tekrar havalandı ve… Dört duvar odasının son çerçeveli yazısında ‘’Sancısı geçerde kalır sızı, Hiç kimse yüreğimi çalmadı ki, Bile bile verdim, Ne hırsızı ? ‘’ diye yazdı.
 
(Tırnak içinde işaretli mavi renkteki sözler Funda Arar albümünde ki şarkı sözlerinden yazılmıştır.)
Albüm 14 şarkı ile beraber Aşk barındırıyor içinde. Tüm Söz Yazarı ve Bestecilerin yüreğine emeğine sağlık, çok başarılı bir albüm olmuş.
(İç Sesim: Abi hikayede ki Adama ne oldu onu yazmadın?)
Adamın kızdan ayrılırken ki düşüncesi, uzun bir ilişkinin sonunda, tükenmiş ilk AŞK’ını hiç aldatmadan, sonradan daha büyük bir üzüntü yaşatmadan, aslında onu korumaktı, kendinden bile, ama esas kendini kötü yaşanmışlıklardan hiç koruyamadı, biraz AŞK'a güvenip yürekli olsa, belki herşey daha güzel olacaktı. Ama evinin duvarında tek bir çerçeve asılı duruyor içi pişmanlıklarla dolu
 
‘’Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde
Bir türlü kendimi avutamadım
Kaç gece ağladım böyle gizlice
Ne yaptımsa seni unutamadım

Kim bilir kimler var şimdi kalbinde
Sen beni unuttun çoktan belki de
Ben hala yaşarım eski günlerde
Herşeyde sen varsın unutamadım’’

 
kapak2
Albümdeki şarkı sırasına göre, Söz yazarı ve Besteciler :
01. Hayatın Hesabı : Söz: Günay Çoban - Müzik: Febyo Taşel
02. Gitme Kal : Söz - Müzik: Ragga Oktay
03. Gamsız : Söz - Müzik: Bora Duran
04. Sevdim Bir Kere : Söz:  Febyo Taşel, Günay Çoban - Müzik: Febyo Taşel
05. Ben Tabii Ki : Söz - Müzik: Ümit Sayın
06. Ömrüme Yetiş : Söz: Zeki Güner - Müzik: Febyo Taşel
07. Göç : Söz: Burcu Tatlıses - Müzik: Febyo Taşel
08. Taraf : Söz: Yıldız Tilbe - Müzik: Febyo Taşel
09. Ne Hırsızı : Söz - Müzik: Soner Sarıkabadayı
10. Yediverenim : Söz: Şebnem Sungur - Müzik: Gökhan Tepe
11. Üç Günlük : Söz - Müzik: Bora Duran
12. Kaç Kadeh Kırıldı : Söz: Şakir Askan - Müzik: Burhan Bayar
13. Hoşgeldin : Söz: Burcu Tatlıses - Müzik: Febyo Taşel
14. Onursuz Olmasın Aşk (İlkan Günüç Mix) : Söz: Sezen Aksu - Müzik: Sezen Aksu, Uzay Heparı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim Cevap Versin? İçSes mi yoksa Ben mi?

Pages

Popular Posts