13 Mayıs 2015 Çarşamba

İri Kıyım SERDAR ORTAÇ…

kapak
Dışında iri kıyım, içinde kibar uyum
Nedense Beni Buluyor
Peşinde Adım Adım, Dolaştım Bulamadım
Güzellik Neye Yarıyor   
İç Ses: (Bismillah, böyle sert girişmi olur yazıya sayın yazar!)
Serdar Ortaç’ın yeni 2015 albümü sıcak sıcak burda gel vatandaş :) 
(Gevrekçi abim özüne döndü, yazarlık senin neyine) 
Evet en baştan yazayım yine, albüm güzel, 10 tane yeni sıcak şarkı var, hemde Remix’siz :)
(Kemiksiz et satıyor sanki KASAP ruhlu yazar)
Serdar Ortaç’ın uzun zamandır dinlediğim, en dolu ve dinlenebilir albümü olmuş, yazının en başında nakarat sözlerini yazdığım gibi, benim Favorim ‘’İri Kıyım’' şarkısı, bu yaz bol bol dinleriz benden söylemesi. Söz-Müzik: Serdar Ortaç'a ait , Aranjör: Volga Tamöz, güzel, havasına uygun aranje edilmiş şarkı, zaten ülkemizde işini en iyi yapanlardan biri Volga Tamöz, hani şu her yerde çalan Hande Yener şarkısı varya, meşhur ‘’Sebastian'' oda onun aranjesi, hatta kendi Albümünden bir çok parçadan biri. (Oldu olacak onu yaz, Sertaç Ortaç abime dön, yazarcık)
Dönelim ‘’Konuş Yüzüme’’ albümüne, klip ve çıkış şarkısı ‘’Konuş Yüzüme’’ yapılmış, fakat bence zayıf bir çıkış olmuş, çünkü albümde daha güçlü şarkılar mevcut, ‘’İri Kıyım’’ haricinde ‘’BALIM’’ şarkısını da beğendim, oda çokca çalınır bu yaz. ‘’Nankör’’ şarkısına haksızlık etmek istemem ama bana biraz Sözler Efsane Serdar Ortaç şarkısı ‘’Aramızda Binlerce Dansöz Var’’ı hatırlattı o yüzden biraz uzak kaldım şarkıya, yoksa benim gibi düşünmeyenlerin Favorisi olabilir. (Dışımdaki Yazar, inanmıcaksın ama aynı fikirdeyim senle, lanet olsun) 
Albüm hızlı ve hareketli şarkılardan oluşuyor, fakat 9 şarkıda tam hızdan ve ritimden yorulmuşken, birden ‘’Dedin Yok’’ çalıyor, sadece Piyano ve Serdar Ortaç sesi alıp götürüyor birden. (Yemin Et)
Bestesi:Şükürov Adalet Zakiroğlu  Sözler:Şükürov Adalet Zakiroğlu-Serdar ORTAÇ ait parçayıda dinlemenizi tüm Albümle beraber şiddetle tavsiye ederim. (Şiddet Yok, Sevgi var Aşk var… Bu kısımda alkış alayım sayın okuyucu)
Tüm Albüm bilgilerini internet sayfasına koyan yapımcı Emre Plak yetkililerine ayrıca teşekkür ederim. Emeği geçen herkese teşekkürler, albümün yolu açık olsun.
Bir sonraki yazımız VOLGA TAMÖZ NO:2 Albümü olacak, okuyan herkese teşekkürler, içinizdeki sese kulak verin… (Önce sen örnek ol, ne desek bir kulağından girip, ötekinden çıkıyor yaa, byeee Okuyucu) 

1 yorum:

Kim Cevap Versin? İçSes mi yoksa Ben mi?

Pages

Popular Posts