28 Mayıs 2015 Perşembe

Nilüfer - Kendi Cennetim


Kendi Cennetim
Belki yeni Jenerasyon az tanıyor ama biz çok iyi tanıyoruz onu. (İç Ses: Bu biz dediğin, hangi yaş aralığı abi, bi işaretlesene tablodan) Nilüfer denilince benim için ilk akla gelen isim tabi ki büyük Usta KAYAHAN’dır, mekanı cennet olsun, değinmeden geçmek olmaz. (Vefalı adamsın vesselam) Bu albüm de yeni bir KAYAHAN bestesi olsun çok isterdim şahsen, ama onun yerine Sezen AKSU, Nazan ÖNCEL, Şehrazat, Adnan ERGİL gibi başka ustalar var, söz yazarı ve besteci olarak. Aranjör kadrosuda çok güçlü, Mustafa CECELİ, İskender PAYDAŞ, Volga TAMÖZ, Febyo TAŞEL gibi işin mutfağında isim yapmış, başarılı bir kadro mevcut albüm de. (Vayy Müzik ödülleri Aday kadrosu sanki) Gelelim DMC’nin (Doğan Müzik Com.) ve Nilüfer’in 2 yıl emek verdiği ‘’Kendi Cennetim’’ albüm değerlendirmesine. Ben albümün genelini beğendim, 13 yeni şarkı var ama dalıp gittiğinizde sanki çok eskilere götüren bir tınısı var şarkıların. (Sound deniyor ona DEDE)  Özellikle yaplımış olduğu belli, her notasından, Sezen AKSU’ya ait ‘’Hadi Kızlar’’ şarkısını bu anlamda çok beğendim, Sezen AKSU ve Aranjör Ozan BAYRAŞA’yı tebrik ederim. Ayrıca ‘’Hadi Kızlar’’ benim albümde ki favorim. (Favorini söylemezsen zaten, bi yerin şişer) Çıkış şarkısı da Sezen AKSU imzalı ‘’Haziran Vakti’’ onu da beğendim. Tabi ki Nilüfer demek, biraz da hüzün demek slow şarkı demek, Adnan ERGİL’den ’'Vefa’’yı çok beğendim. Adnan ERGİL demişken, Nilüfer’in hit yaptığı bir çok slow şarkıda ona aittir. ‘’Böyle Ayrılık Olmaz, Haram Geceler, Yolcu Yolunda Gerek, Dokunsalar Ağlarım v.b. ‘’  Nazan ÖNCEL’e değinmeden geçmeyelim, ‘’Nokta’’ ve ‘’Bu Tarafa’’ isimli iki şarkısı bulunuyor albüm de, ben ‘’Nokta’’yı beğendim. Albüm gayet başarılı olmuş, Nilüfer’i özlemiş olanlar ve dinlemek isteyenler, 13 şarkıyı keyfile dinleyebilirler. Albümün yolu açık olsun, emeği geçen herkese dinleyiciler adına şimdiden teşekkürler. (Bende kapanış sözümü söylemek istiyorum, ‘’Bayramların Eski Tadı Yok’’  be abi).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim Cevap Versin? İçSes mi yoksa Ben mi?

Pages

Popular Posts