22 Mayıs 2015 Cuma

Sinan Akçıl - Ayıp Yani

kapak
Bugüne kadar hep album yazdık, bugün ilk Single çalışmamızı yazalım istedik. (İç Ses: Maxi de olabilir bu Single, çünkü bu sektör de biraz karışık bu isimler, sevgili okuyucu ) 2 şarkı ve 1 Remix versiyondan oluşan bu çalışmada Demet Akalın’la yapılan düet, güzel bir slow şarkı, ben beğendim şarkıyı, hazır Demet Akalın demişken, değinmeden geçmeyelim, kendi albüm çalışmaları dışında da bir çok albüm de yer alıyor yada destek veriyor, ve söylediği şarkıların hepsi ya HİT oluyor yada ortlamanın üzerinde, kendi adıma tebrik ediyorum. (Bende tebrik ediyorum çalışkan kadın, kariyerde yapıyor çocuk da) ‘’Vazgeçilmezim’’ isimli, bu güzel slow şarkı, Söz-Müzik: Sinan Akçıla ait, Demet Akalın’ın bir röportajın da Sinan Akçıl’ın, kızı için bir şarkı yaptığını, sonra o şarkıyı AŞK şarkısına çevirdiğini söylemişti, ben şarkının sözlerinden, havasından ve Demet’in dahil oluşundan, sanki bu, o bahsedilen şarkı olduğunu düşündüm. yanılıyor da olabilirirm. (Bende aynı şekilde düşünüyorum magazin yazarı, ki ben yanılmam hiç) Gelelim ‘’Ayıp Yani’’ çıkış parçasına, üstüne çok konuşuldu, yazıldı, biraz magazin olacak ama (aaa magazinmi?  hiç sevmessin sende magazini dimi yazarcık) sözleri eski sevgilisine hitaben yazdığını söyleyen çok oldu. Sözlere bakılacak olursada konuşulanlar gayet haklı gibi, zaten biraz aceleye getirilmiş bir çalışma izlenimine kapıldım bende. Şarkının sözleri Sinan Akçıl’a ait (kime ait olacaktı ki, Sinan’ın eski sevgilisine, Evli barklı Sertaç Ortaç yazacak değil ya ) Müzik ise Ramy Gamal isimli Mısır’lı bir sanatçıya ait, şarkının bir orjinali varmı bilmiyorum. (Merak ettik ama bulamadık, bulan olursa insanlık adına 112’i arasın) Ben şarkıları beğendim, daha güzel remixler yapılabilirmiş, yada yapılmalı. Albümün yolu açık olsun. (Bizden bugünlük bu kadar Sevgili okuyucu, yazım hataları içinde, Trafik ilçe müdürlüğünü arayın, çünkü çok hızlı yazdık, kazasız belasız kalın)

4 yorum:

  1. Mohamed Hamaki - Fe Hodn Eneik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi için teşekkür ederim, yazıyı yazarken aradık ama bulamadık. Ayırca Orjinali daha güzelmiş... :)

      Sil
    2. Rica ederim. bence de çok daha güzel orjinali :)) hatta bu arkadaşın başka bir şarkısında bizde meşhur olmuştu "Da Lolak" şarkının adı bakalım çıkarabilecek misiniz şarkıyı:))

      Sil
    3. Daha İntro'dan Murat Dalkılıç ''Derine'' şarkısı olduğunu anladım, ama benim aklımda nedense, Oğuzhan Koç kalmış bu şarkıyı yapan kişi olarak. O albüm çıktığın da, albüm inceleme yazıları yazmıyordum daha, o yüzden tam bir bilgim yoktu, teşekkür ederim Mohamed Hamaki kazanmış oldum :) Ayrıca türkçe sözleri GÜLŞEN yazmış!

      Sil

Kim Cevap Versin? İçSes mi yoksa Ben mi?

Pages

Popular Posts