15 Mayıs 2015 Cuma

Volga Tamöz No:2

no2
Albümün adı No:2, ama albüm resmen ilklerle dolu, özellikle albümün A1’i tartışmasız ‘’Sebastian’’, (İç Ses: Yavrum yazarım, Müzik Albümü yazıyorsun Matematik  Projesi değil, yok yok öğrenemicen sen bu işi yaa) zaten beklenen patlamayı da yaptı, Demet Akal’ın hit şarkılarından tanıdığımız Ersay Üner’in, Hande Yener’le ilk çalışması, ve Volga Tamöz’ün büyük Projesinde iyide ses getiriyor, devamını bekliyoruz. (Demet’in haberi varmı ki yaa durumdan) Evet baya büyük bir Proje Albümü bu, 16 sanatçı, 24 şarkı ve dolu dolu 2 CD + Büyük Emek. Benim açımdan bile yorucu oldu diyebilirim, tüm şarkıların hakkını vererek dinlemek, notlar almak, başka hangi şarkı hit olur yada öne çıkar demek bir hayli zaman aldı. (Hı Hı Yerseniz)
Albümdeki 24 şarkıda çoğunluk sözler Berksan’a, besteler ise Volga Tamöz’e ait olmasına rağmen, şarkılardaki dinlenebilirlik, yüksek ve keyifli, bu albümle, İzmir’den yola çıksanız (ki biz hep İzmir’den yola çıkarız) Ankara’ya nasıl vardığınızı anlamazsınız o derece! (O kadarda abartma, hem burda mübalaları ben yaparım, en çok beeeen ulennnn). Başka hangi şarkıları beğendik ona gelelim, Erkan Güleryüz’ün seslendirdiği söz ve bestesi kendisine ait Eros isimli parçayı beğendim farklıda buldum diyebilirim hatta nakarat sözlerini sizin için yazdım da, okuyunca hak vereceksiniz eminim. (Verin verin, yoksa bozulur , çok hassas yazarımız)

Doymadım doyamadım ben, Sezen’in dediği gibi
Bir kulunu çok sevdim hep, İbo'nun sevdiği gibi
Tersine dönse bu dünya vazgeçmem Müslüm gibi
Son sözü söyler Orhan baba, batsın bu dünya

Ayrıca ismini daha önce duymadığım ama şarkısını beğendiğim Mervi isimli solistin söz ve bestesi de kendisine ait, ''Büyüledin'' isimli şarkı da çok hoş, hızlı ve duygusal modasına uygun, çok çalınır bu yaz bu şarkıda. (Abi desene, Merve Özbey ve Erdem Kınay şarkılarında ki tadı bulduk diye, kafanın içindeki sesi bekleme, belki yıllık izindeyim. İç Sesin İç Sesi: Ayrıca Mervi diye isim mi olur, haciz gelmeden önce, Merve’ymiş gibi) )

Acimadi Ki Acimadi Ki, Ayrıldık Canım Acımadı Ki… ''Kedi'' şarkısından bir bölüm, çokca duyacaksınız, solisit Arzu Turalı, Söz: Berksan, Beste: Volga Tamöz, evet yaz yaz bitmez, şarkı çok, albümü dinlerken evinin yolunu kaybedecek olanlara da bir şarkı var albümde ‘’Eve Nasıl Geldim’’ :) (Yok canım sende, buna kediler bile güler) hemde düet Hande Yener ve Berksan uyumu taşıyor şarkı, farklı ve başarılı. Söz: Berksan, Beste: Volga Tamöz. Artık yorulduk ama, son bilgiler 24 şarkıda İngilizce şarkılar da var, ismini burda yazmadığım ama albümü aldığınızda çok süpriz isimler ve şarkılarda var, anlıyacağınız Proje büyük ama güzel de, tabi bunda büyük pay, böyle bir ekibi, kim bir araya getirdi, sorusunun cevabı; POLL PRODUCTION by POLAT YAĞCI imzası taşıması, ALBÜMÜN yolu açık olurken, bize de bir çay molası olsun… (Bi günde sen ısmarla yaa…) Sonraki yazımız Demet Akalın'nın da yer aldığı Emrah Karaduman Projesi.. (Desene Demet  duydu bizi :) Bayeee okuyucu kitle)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim Cevap Versin? İçSes mi yoksa Ben mi?

Pages

Popular Posts